Vurdering av klinikk

På HelseSmart.no har du muligheten til å gi en tilbakemelding på en klinikk du har benyttet.

Ved å gi en tilbakemelding gir vi deg en mulighet å vise andre brukere av HelseSmart.no hvordan du opplevde behandlingen eller utredningen du mottok. Dette kan være til stor hjelp for andre som vurderer å benytte samme klinikk!

Hvilke retningslinjer må du følge når du skal vurdere en klinikk?

  1. Det er kun tillatt å gi vurdering av en klinikk på HelseSmart.no dersom du faktisk du er eller har vært kunde klinikken selv. Du kan altså ikke gi vurdering basert på tredjepartsinformasjon.
  2. Vurderingen gjøres ved at du angir hvor mange stjerner du vil gi klinikken. Du får samtidig mulighet til å skrive en begrunnelse for vurderingen, noe som kan være svært nyttig og hjelpsomt for andre. Her er det viktig at du tar med det som er positivt og gir konstruktiv tilbakemelding. Dersom du også har kritikk å komme med bør denne være saklig. HelseSmart.no aksepterer ikke personangrep eller støtende språkbruk.
  3. Du har kun mulighet til å gi tilbakemelding til klinikker, helsetjenester og leger som du ikke har personlig tilknytning til (familie, kollegaer, eier, nære venner etc.)

Tilbakemeldinger som ikke følger disse kriteriene blir bli slettet.

Vi ønsker at du først og fremst skal gi tilbakemelding på hvordan du opplevde kundetilfredshet hos klinikken, service og resultatet av behandlingen og/eller utredningen.

Hvorfor gi en tilbakemelding?

Når du gir en vurdering av en klinikk på HelseSmart.no, kan den dersom den blir publisert, ses av øvrige brukere av nettstedet. Din tilbakemelding hjelper dermed andre brukere av nettstedet som leter etter en trygg og god klinikk, og dersom tilbakemeldingen er god hjelper den også klinikken som gav deg en god behandling!

Sist oppdatert: 6. Aug. 2018